top of page

המלצה אישית

אל תקבלו החלטה לפני שהתייעצתם אתי. 

שמי יוסי קורן, ובשיחה קצרה, אסביר לכם הכל על: קליל קלאסי, קליל אופיס, קליל בלגי, פרגולה מאלומיניום, סגירת מרפסת ועוד...על מחירים וכמה זה אמור לעלות. 

 

סוגים ואפשרויות לבניה קלה


בואו נתחיל עם הבסיס

חדרי שמש הם מעטפת זכוכית ואלומיניום ומשמשים כתוספת לבית בכדי ליצור חלל מקורה ייחודי עם תחושה חיצונית. חדר השמש מכניס שפע של אור ובדרך כלל נוהגים להוסיף אותו ביציאה למרפסת או ביציאה לחצר מהבית. לחדר שמש יש שמות נוספים כמו מרפסת שמש או סגירת מרפסת ואתה יכול להשתמש בחדרים האלה בכל ימות השנה, ולא משנה איפה אתה גר. אתה חופשי ליהנות מהחדר הזה גם במזג אוויר חורפי מכיוון שהגג הוא גג מבודד ואם יש בקרת אקלים מתאימה האנרגיה בחדר נשמרת והתחושה היא שאתה בתוך הבית.

את החדר ניתן להתקין כמעט בכל שטח שצמוד לבית וגם כמבנה עצמאי. אם יש לכם מרפסת מרוצפת או פטיו לא מנוצל ניתן תוך זמן קצר להפוך אותם לחדר שמש נעים ומבודד.

חדר שמש דו שימושי לוקח את הטוב משני העולמות.

אם אתה שוקל להוסיף חדר בצורה מסורתית זאת אומרת בניה קלה של קירות וגג עם כמה חלונות זו אפשרות אחת. אבל אם אתה אוהב את שפע האור שהשמש מכניסה לבית שלך? ישנה אפשרות שמשלבת אותם לאחד. חדרי שמש משולבים הם בעצם תוספת חדר מסורתית שנבנת מחומרים קלים כמו עץ ,פנלים או לוחות צמנט מבודדים והתכנון העקרי שלהם הוא הרחבת הבית הקיים שלך. החדר המשולב מאפשר למלא את החדר בחלונות מותאמים אישית ובמספר אין סופי של תצורות כרצונך. ובכך ליצור חדר שינה יחודי שיכול להיות מושלם עבורך.

כפי שאתם רואים לא כל חדרי השמש דומים וניתן לעצב אותם בסיגנונות שונים ולהשתמש במערכות אלומיניום מודולאריות הכוללים חלונות ודלתות הזזה בסיגנון בלגי , קלאסי, מינימליסטי ועוד. לכן לאחר

שבחרת את השימוש המתאים ביותר לצרכים שלך, חשוב לשקול כמה גורמים נוספים.

והדברים העיקריים לשקול הם:

א- איזה סוג חלונות אלומיניום תשמש אתכם בבניית החדר?

ב- אפשרויות הגג השונות וסוג הזכוכית.

אם יש לכם שאלות כבר עכשיו לגבי הדברים שקראתם השאירו פרטים ותשאלו. אצור עמכם קשר ללא התחיבות כמובן.

רעיונות אחרונים
רעיונות אחרונים
ארכיון
חפש לפי תיוג
bottom of page