top of page

המלצה אישית

אל תקבלו החלטה לפני שהתייעצתם אתי. 

שמי יוסי קורן, ובשיחה קצרה, אסביר לכם הכל על: קליל קלאסי, קליל אופיס, קליל בלגי, פרגולה מאלומיניום, סגירת מרפסת ועוד...על מחירים וכמה זה אמור לעלות. 

 

איזה פרגולה לבחור

המדריך לצרכן, הפרגולה המושלמת.

ינואר 4, 2013 מאת קורן אלומיניום

נושא: פרגולה:

אם כבר החלטת שאתה רוצה פרגולה, זו התחלה מצוינת, כי פרגולה יכולה להיות אידיאלית כתוספת לחצר של כל בית ובהשקעה נמוכה יחסית. עכשיו כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא את הפרגולה המושלמת עבור הבית שלך. מדריך זה יעזור לך במבוך האפשרויות.

חומרים עבור הפרגולה המושלמת.

חלק ממתקיני הפרגולות מתמחים בבניית פרגולות העשויות מחומרים מסוימים בלבד, אחרים יבנו לך פרגולה כמעט מכל חומר שתבחר. האם חומר בנייה אחד טוב יותר מאשר אחר? למעשה, זה תלוי ביישום וההעדפות שלך. ואלה הם חלק מהאפשרויות שלך:

  • כשאתה חושב על בניית פרגולה הדבר הראשון שעולה לך בראש היא פרגולת עץ, לעץ יש יתרון מעצם היותו מוצר טבעי ויש לו את המראה ,הטקסטורה, וההרגשה הטבעית שקשה לנצח. אתה צריך להיות מוכן להקדיש לפרגולת עץ קצת זמן לטובת אחזקה שוטפת, בכדי להגן עליה מפני פגעי האקלים וריקבון. ולהגנה טובה יותר דאר לבחור בעץ שעבר טיפול.

פרגולה גושנית

  • פרגולת אלומיניום היא חלופה פופולרית מאוד לעץ וביחוד פרגולת אלומיניום דמוי עץ. הפרגולה קלת משקל, חזקה, ולעולם לא תחליד. אם אתם גרים בקרבת החוף, אלומיניום עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך מכיוון שפרגולה מהסוג הזה אינה דורשת אחזקה כל שהיא, ואת האלומיניום ניתן לצבוע בכל צבע שתחפוץ בו( ולהגנה טובה יותר בקשו צביעה באבקה).

פרגולת הצללה מאלומיניום דמוי עץ

  • פלדה משמשת לבניית פרגולה במפתחים גדולים , כמסגרת לפרגולה תלויה, ואם היא מטופלת וצבועה כהלכה היא לא תחליד או תירקב. אם יש לכם לכסות שטח מסחרי נרחב ואתם מעוניינים בכמה שפחות תמיכה קונסטרוקטיבית, פרגולה מפלדה יכולה להיות הבחירה הנכונה עבורכם.

פרגולה מפלדה

לקרות את הפרגולה או לא?

לפרגולה קלאסית אין גג מוצק, פרגולת הצללה אמורה לספק צל ויופי ,והיא מעוצבת בצורה כזו שתוכל לספק צל באמצעות סרגלי הצללה המונחים מעל קורות התמיכה. עיצוב בסיסי זה עשוי להיות כל מה שאתה מחפש, אבל יש יתרונות רבים כשיש קורת גג מעל הראש שלך. אם אתה מעוניין בקירוי יציב והגנה מפני גשם, בחר בחומרים קונבנציונאלים לקירוי גג כגון סנטף או פוליגל.אם אתם מחפשים מראה אקזוטי יותר תוכלו לשלב גם סכך טבעי או סוגי במבוק שונים לקירוי. אם אתם רוצים ליהנות גם מבידוד טרמי ישנה אפשרות לקרות פרגולה באמצעות פנלים מבודדים מאלומיניום.

אם כבר מדברים על בידוד והגנה מפני גשם ושמש ,ניתן מראש לתכנן את הפרגולה כמבודדת ולבנות אותה בעזרת פנלים מבודדים בלבד. זה הופך את הפרגולה שלכם לסוג של גג אבל זו דרך מצוינת להפיק את המרב מהפרגולה שלכם ומאפשרות סגירה עתידית של הפרגולה והפיכתה לסוג של חדר שמש ע"י הוספה של חלונות ודלתות אלומיניום בהיקף.

פרגולה מבודדת

פרגולה סטנדרטית או בהתאמה אישית?

הבחירה בין פרגולה מעוצבת אישית ובין פרגולה סטנדרטית היא יותר מאשר עניין התקציב. נכון, פרגולה שנבנית בהתאמה אישית תעלה יותר, אבל אם יש לך כניסה מיוחדת, נוף יוצא דופן או אם אתה רוצה משהו מקורי ב-100 אחוזים, אל תיתן לעלות הצנועה במחיר לעצור אותך מלהגשים את החלום העיצובי שמתאים בדיוק לבית שלך. מצד שני יש המון סוגים ועיצובים סטנדרטים של פרגולות עץ, אלומיניום ועוד ולא כולם דומות. אז אל תעשו את הטעות של לחשוב שאתם לא יכולים למצוא פרגולה בעיצוב בסיסי שתתאים לסגנון שלכם.

בשנים האחרונות הפרגולה הוגדרה מחדש והיא מותאמת לעידן המודרני. ויש הרבה מאוד אופציות לבחור מהם, ואתה יכול להתקין פרגולה שתספק לך את ההרגשה המסורתית של האוויר הפתוח או פרגולה מבודדת ומקורה שמגינה עליך וניתנת לסגירה כחדר שמש. בכדי להתאים את הפרגולה המושלמת עבורך

הקלק על הקישור הבא ,השאר פרטים ונחזור אליך .צור קשר

Tags:

רעיונות אחרונים
רעיונות אחרונים
ארכיון
חפש לפי תיוג
bottom of page