top of page

המלצה אישית

אל תקבלו החלטה לפני שהתייעצתם אתי. 

שמי יוסי קורן, ובשיחה קצרה, אסביר לכם הכל על: קליל קלאסי, קליל אופיס, קליל בלגי, פרגולה מאלומיניום, סגירת מרפסת ועוד...על מחירים וכמה זה אמור לעלות. 

 

חדר שמש שטח הפנאי שלכם

חדר שמש – להביא את השמיים אליך

חדר שמש הינו סוג של חדר זכוכית אשר מטרתו לשדרג את האיכות העיצובית של המבנה, ולהוות מקום שונה ומרענן במרחב, או במילים אחרות: להיות בפנים ולהרגיש בחוץ. חדרי השמש הפכו למאוד פופולאריים בתקופה האחרונה, בשל היתרון המשמעותי שהם מציגים: ליהנות מטמפרטורה מבוקרת של חדר פנימי, ומנוף שמשי של חדר חיצוני.

ליהנות מכל העולמות

יתרון זה הפך את חדר השמש לפופולארי ביותר, בייחוד בארצנו שטופת השמש הקופחת, בה לעתים קרובות נרצה ליהנות מהנוף שבחוץ, אך נימנע מכך בשל הטמפרטורה הגבוהה, בייחוד בחודשי הקיץ הארוכים.

חדרי שמש מתחילים להיות יותר ויותר נפוצים הן בקרב בתים פרטיים והן בקרב מרחבים ציבוריים כגון בתי קפה. בבתים פרטיים, חדר השמש מוצב לרוב בסמיכות לגינה. לא רק בקיץ ניתן ליהנות מחדר השמש, אלא גם בחורף: במצבו ההרמטי חדר השמש יגן עליכם מפני משקעים, כך שתוכלו לשבת "בחוץ" גם במקרה של גשם או רוח.

איכות חדר השמש מתחילה באיכות ההתקנה

זכרו שישנן אופציות מגוונות לעיצוב ובניית חדר השמש, כגון: רמות זיגוג שונות (שקובעות את כמות החום הנכנסת), רמות אטימות, גגות קבועים או נפתחים, אפשרות להתקין חלונות סקיילייט ועוד. מתקין אמין ומקצועי אמור להציג בפניכם את כל האופציות הללו על מנת שתראו את התמונה המלאה.

באתר שלנו תוכלו למצוא רשימה מגוונת ועשירה של לקוחות ממליצים שלנו וגלריה מרשימה של עבודות שביצענו לאורך השנים של חדרי שמש מבודדים בשילוב חלונות ודלתות אלומיניום מכל הסדרות של קליל.

Tags:

רעיונות אחרונים
רעיונות אחרונים
ארכיון
חפש לפי תיוג
bottom of page