top of page

המלצה אישית

אל תקבלו החלטה לפני שהתייעצתם אתי. 

שמי יוסי קורן, ובשיחה קצרה, אסביר לכם הכל על: קליל קלאסי, קליל אופיס, קליל בלגי, פרגולה מאלומיניום, סגירת מרפסת ועוד...על מחירים וכמה זה אמור לעלות. 

 

חלונות אלומיניום בלגיים

באיזה בית יתאימו חלונות בלגיים?

חלונות בלגים הפכו לחלונות נפוצים בבניה הפרטית. סדרת הבלגי מתאימה לבתים בעיצוב כפרי וחם המאפיין שלהם הוא חלוקה של החלון או הדלת, וחתך פרופילים דק במיוחד עיצוב זה משתלב בבתים כפריים בקיבוצים , מושבים ובכל מקום שרוצים להרגיש בו חם וכפרי.ההפך מהבלגי הוא סגנון אורבני והוא מאופיין בפרופילים נקיים ,קרים ובדרך כלל מותקנים בבניה רוויה.

פרופיל חלונות בלגיים ודגמים.

הכינוי חלון בלגי נותן ניחוח אירופי לחלונות הברזל המקוריים. החלון מיוצר מפרופילי אלומיניום דקים, בחלוקה לריבועים או מלבנים המשובצים בזיגוג פשוט בדלת או בחלון.

כיום השימוש במונח חלונות בלגיים הוא כינוי לכל משפחת החלונות בעלי הפרופילים הדקים, מברזל או מאלומיניום. חלונות האלומיניום טובים יותר מחלונות הברזל המקוריים מכיוון שהם מאפשרים מפתח גדול יותר ואטימה מקסימאלית. עוד יתרון של חלונות האלומיניום הוא במגוון המוצרים שיוצרים סדרה שלמה של חלונות ודלתות בעלי אותו קו עיצובי - דלתות כניסה בעיצוב בלגי דגם 4300 ודלתות הזזה גדולות באותו עיצוב דגם 7300 וחלון דק במיוחד שבדרך כלל אוהבים לשלב אותו כחלון מטבח הוא חלון דגם 1700 של קליל.

פרזול חלונות בלגיים

חשוב לשלב ידיות וצירים שמתאימים לעיצוב החם של חלונות הבלגי הדבר אינו מחוייב וניתן להשתמש גם בידיות מודרניון זהעניין של העדפה אבל לסדרה הבלגית יש ידיות וצירים בסגנות עתיק ומעוגל המתאימות במיוחד וקו העיצובי

מחיר חלונות בלגיים תלוי בגודלם, בסוגם (הזזה או פתיחה ),ובמספר חלוקות המשנה, בזיגוג ועוד. אבל ניתן לתת הערכת מחיר ממוצעת של 1400 שקל למטר מרובע של חלון או דלת (פחות או יותר). כאשר הדרך הטובה ביותר להעריך את הפרוייקט שלכם היא להכין רשימה מסודרת של פתחי החלונות והדלתות שלכם ולהעביר אלינו בדוא"ל korenalom@gmail.com ואנחנו נדאג לחזור אליכם עם הצעה מסודרת.

אם אינכם יודעים מה בדיוק מתאים עבורכם אנא השאירו פרטים בצור קשר ואחזור אליכם בהקדם.

בהצלחה קורן אלומיניום.

רעיונות אחרונים
רעיונות אחרונים
ארכיון
חפש לפי תיוג
bottom of page