top of page

המלצה אישית

אל תקבלו החלטה לפני שהתייעצתם אתי. 

שמי יוסי קורן, ובשיחה קצרה, אסביר לכם הכל על: קליל קלאסי, קליל אופיס, קליל בלגי, פרגולה מאלומיניום, סגירת מרפסת ועוד...על מחירים וכמה זה אמור לעלות. 

 

גדרות אלומיניום

גדרות אלומיניום לעומת ברזל: יתרונות וחסרונות.

מאת קורן אלומיניום

נושא : גידור

בעבר, האפשרות הנפוצה והיחידה בפועל לגדר מעוצבת היתה השימוש בפלדה, אבל מאז שגדרות אלומיניום יצאו לשוק, יש לגדר הברזל מתחרה חזק. איזה מהם הוא טוב יותר - פלדה או אלומיניום? למעשה, לשניהם יש יתרונות וחסרונות . כל אחד מהם יכול להיות טוב יותר עבורך, אז לפני שאתם מקבלים החלטה קראו את המאמר, ותלמדו את היתרונות  והחסרונות של כל אחד מהם.

גדר שעשויה פלדה תהיה חייבת להיות מגולוונת על מנת שתוכל להתנגד לקורוזיה, יחד עם זאם אם היא מתוחזקת בהתאם אז יש לכם גדר חזקה מאוד לאורך שנים רבות משקל הפלדה וכוחה המכאני הופכים את הגדר לעמידה בפני רוחות או מגע יום יומי עימה פלדה היא גם חומר שמשמש לגידור בטחוני או שערי פלדה כמחסום 

גדר ברזל - יתרונות וחסרונות

גדר פלדה חייבת להיות מגולוונת בכדי שתוכל להתנגד לקורוזיה, אבל אם היא מגולוונת ומתוחזקת בהתאם, זו תהיה גדר חזקה שתחזיק עשרות שנים. כוחה של הפלדה ומשקלה הופכים את הגדר לאידיאלית עבור גידור שמצריך עמידה מול רוחות חזקות או מגע יומיומי בגדר. פלדה היא גם חומר מעולה לשימוש כגידור ביטחוני או שער ביטחון.

החיסרון, פלדה יקרה יותר לעיבוד וייצור מאשר אלומיניום, והתקנתה מצריכה עבודה פיזית יותר ולפעמים שימוש במנופים. למרות שפלדה מגולוונת היא עמידה לחלודה באופן מוחלט, חלודה יכולה להתפתח במקרים בהם מים מוצאים את דרכם מבעד לריתוך לקוי ,קדח של בורג, או פגם בגלוון. מכאן, זה מחייב את הייצור וההתקנה להיות מקצועיים יותר, ותחזוקת הצביעה צריכה להיות שוטפת.

גדר אלומיניום יתרונות וחסרונות

גדר אלומיניום היא קלת משקל, עמידה מאוד בפני קורוזיה ופחות יקרה לייצור והתקנה מאשר פלדה. גידור אלומיניום מודרני מגיע במגוון של צבעים וסגנונות, כך שזה קל למצוא היום גידור אלומיניום שישתלב עם הבית והנוף שלך. מערכות גידור אלומיניום מסוימות מתוכננות כך שתוכל להתקין אותם בעצמך, מה שהופך אותם להרבה פחות יקרות מגדר מפלדה, שאמורה להיות מותקנת על ידי מומחים בלבד (מסגרים). עם זאת, מומלץ לבדוק אם אופי ההתקנה מתאים ליכולות שלך.

החיסרון הגדול ביותר שיש לגדר האלומיניום הוא החולשה שלה בהשוואה לפלדה. אלומיניום יכול להתעקם בקלות רבה יותר מפלדה, ולכן אינו מתאים ליישום כגדר בטחון או להתקנה באזורים בעלי סיכון גבוה או סואן.

פלדה לעומת אלומיניום- פסק הדין

השתמש בפלדה כאשר החוזק והעמידות בפני השפעה חיצונית או אקלימית בעלי חשיבות גדולה. אלומיניום הוא כנראה בחירה טובה יותר עבור שימוש בקרבה לחוף שבו אוויר מלוח יכול להחליד גדר פלדה רגילה במהירות.

מבחינה אסתטית, הן פלדה והן האלומיניום הם בחירה טובה. פלדה עשויה להיות בחירה טובה יותר עבור גדר עם מראה ברזל קלאסי, בעוד שאלומיניום יכול להתאים יותר למראה המודרני או לגידור בריכה. את שניהם תמצאו במגוון רחב של סגנונות, כך שאם סגנון הוא השיקול החשוב ביותר שלך, השווה את שני האפשרויות: הפלדה ואלומיניום.

בהצלחה,

צוות "קורן אלומיניום".

רעיונות אחרונים
רעיונות אחרונים
ארכיון
חפש לפי תיוג
bottom of page