top of page

המלצה אישית

אל תקבלו החלטה לפני שהתייעצתם אתי. 

שמי יוסי קורן, ובשיחה קצרה, אסביר לכם הכל על: קליל קלאסי, קליל אופיס, קליל בלגי, פרגולה מאלומיניום, סגירת מרפסת ועוד...על מחירים וכמה זה אמור לעלות. 

 

חלונות ודלתות אלומיניום למשפצים בית

מה לקחת בחשבון

כשמשפצים ורוצים להחליף את החלונות הישנים חשוב לקחת בחשבון את גודל ומיקום החלון. חלון בחדר האמבטיה דורש התייחסות שונה מחלון ויטרינה בסלון וכך הלאה. סביר להניח שבחדר האמבטיה נתקין זכוכית חלבית לעומת הסלון שבו נרצה זכוכית שקופה או זכוכית מראה. גם גודל החלל ביחס לחלון חשוב ולפעמים כשמשפצים רצוי לחשוב על הגדלה של הפתח דבר נוסף שצריך לשים לב אליו בהתקנת חלון הוא הקפדה על איטום ע"י חומרים איכותיים וביצוע מקצועי זכרו חלון טוב ככל שהוא אטום למים.ו

התהליך

לתהליך השיפוץ יש אמצע התחלה וסוף. בכל מה שקשור להחלפת חלונות ההחלטה לגבי הדגם ,גודל צבע וכו' צריכה להתקבל כמה שיותר מוקדם על מנת שאיש האלומיניום יוכל להערך בהתאם ,לייצר ולהיות מוכן מבעוד מועד להתקנה בביתכם. את חלונות האלומיניום והתריסים אם יש כאלו רצוי להתקין קרוב לגמר השיפוץ ולא לפני. החלפת החלונות תתבצע לפי השלבים הבאים. בשלב הראשון יש לפרק את החלון הישן. חשוב להסיר את כל החלון בצורה מושלמת בכדי שניתן יהיה להרכיב את החלון החדש בצורה הטובה ביותר. בהמשך לוקחים מידות מדויקות ומייצרים עבורכם את החלון החדש .בשלב הסופי יורכב החלון במקומו ואתם תקבלו חלון חדש ומעוצב על פי בקשתכם.

בקורן אלומיניום יש לנו התמחות והבנה במתן פתרונות מהירים למשפצים את הבית אני יודע מנסיון שגם לאחר העצות הטובות והמאמץ לתכנן את הכל לא תמיד זה אפשרי ולעיתים צריך תגובה מהירה.

אנחנו יודעים להגיב מהר ובנויים מערכתית ליצר עבורכם חלון אחד , או 10 חלונות ודלתות.

אם אתם משפצים ומתלבטים מה לעשות ואיזה חלונות או דלתות לבחור השאירו פרטים או צרו קשר ישירות עימי ב korenalum@gmail.com יוסי קורן ובטוח שאוכל לעזור לכם ואם נתקלתם בבעיה אשתדל לפתור.

בהצלחה בשיפוץ. למחירון שלנו

רעיונות אחרונים
רעיונות אחרונים
ארכיון
חפש לפי תיוג
bottom of page