top of page

המלצה אישית

אל תקבלו החלטה לפני שהתייעצתם אתי. 

שמי יוסי קורן, ובשיחה קצרה, אסביר לכם הכל על: קליל קלאסי, קליל אופיס, קליל בלגי, פרגולה מאלומיניום, סגירת מרפסת ועוד...על מחירים וכמה זה אמור לעלות. 

 

בואו להכיר את החידושים בתחום חלונות אלומיניום

מתכננים להחליף את החלונות בבית שלכם?, ישנן כמה אופציות של חלונות העומדות לרשותכם. אופציה אחת היא חלונות בסיגנון בלגי עם מסגרת אלומיניום דקה ומעוצבת בסיגון אירופאי כפרי המדובר הוא ברמה גבוהה מאוד של חלונות, עם יתרונות רבים וברורים בעיצוב ובאופן השימוש אשר גורמים לאנשים רבים להחליף את חלונותיהם לחלונות אלומיניום מדגם זה. לפניכם מאמר שמסביר מהם חלונות אלומיניום מודרניים ולמה גם לכם כדאי לרכוש

חלונות אלו בשביל הבית או המשרד שלכם.

חלונות אלומיניום מודרניים, מהם?

חלונות אלומיניום המיוצרים היום הם חלונות עשויים אלומיניום איכותי ומתאימים לכל חדר בכל בית. הם חלונות שהמסגרת שלהם עשויה ממתכת האלומיניום ולא עץ או ברזל כפי שהיה נהוג בעבר. כיום מרבית הבתים המודרניים ובנייני המגורים משתמשים בחלונות האלומיניום בגלל היתרונות הרבים שלהם. במשרדים חשובים ובנייני יוקרה יש דגמים וחלונות ענק המעוצבים בעזרת מסגרות אלומיניום ומקנים לכל משרד ולכל בניין מראה יוקרתי וחדיש במיוחד כדוגמת ה- סדרת ה2200 של קליל. גם בית פרטי יכול ליהנות מכל היתרונות של חלונות האלומיניום ולא בכדי יותר ויותר אנשים בארץ ובעולם מחליטים להחליף את מסגרות החלונות שלהם למסגרות אלומיניום חדישות ומעוצבות. לפניכם כמה יתרונות של חלונות אלומיניום במשרד ובבית.

כל היתרונות של חלונות האלומיניום

ויסות חום וקור – חלונות אלומיניום המזוגגים עם זכוכית בידודית שבעזרתה ניתן לווסת את החום בבית. החלונות הם המקום שדרכו נכנס חום או קור אל תוך הבית ומסגרות האלומיניום וזכוכית נכונה עוזרות לשמירה על החום בחורף וקירור הבית בקיץ. לכן לשמירה מקסימלית של בידוד טרמי בקשו חלון עם זכוכית בידודית.

סגנון בלגי – אלומיניום הוא מתכת קלה ורכה ולכן גם נוחה מאוד לעיצוב. תכונות האלומיניום מאפשרות ליצרני החלונות ליצור דוגמאות רבות ומגוונות, המעוצבות בעיצובים רבים ומיוחדים. אם אתם רוצים חלונות מיוחדים לבית שלכם, מסגרות בלגי של קליל כגון ה7300, ה4300 או חלונות בלגי 1700 יתנו לכם מענה עיצובי כפרי ומיוחד ואפשרויות רבות של פתיחה כדוגמת פתיחת ציר בדגם ה 4300 או הזזה ומג'ק ב7300.

סגנון מודרני – המראה של חלונות האלומיניום הוא מראה מודרני שמתאים במיוחד לבית המעוצב בסגנון זה. בעוד שחלונות עם מסגרות עץ עבות נראות מיושנות למדי, הצבע המתכתי של החלונות אלומיניום מתאים בצורה מושלמת לחדר או סלון מינימליסטי ובהיר, המעוצב בסגנון מודרני. כדוגמת סדרת האופיס של חברת קליל חלונות דגם נקי ומודרני ראשון בסידרה הוא ה-7500 המותאם גם לקליל אופיס 5500 פתיחת ציר, המערכת היא בעלת גמישות מירבית בעיצוב פתחי הבית - פרופילים צרים וחלקים - מסילות מיוחדות נגד שחיקת צבע - סגירת והפעלת כנף באמצעות ידית סיבובית נוחה - חיתוך 45 מעלות בפינת החלון

תחזוקה קלה – אלומיניום הוא חומר שלא דורש טיפול רב והתחזוקה של חלונות האלומיניום היא קלה ביותר. הניקיון הוא ניקיון קל שלא דורש חומרים מיוחדים. מספיק לעבור על החלון עם מטלית לחה ולהסיר את הלכלוך. לגבי ניקוי של חלון הזז או חלונות כיס הגמישות של המסגרת ושל החלונות המג'יק מאפשרת שימוש נוח בחלון שהוא גם חלון הזזה, וגם נפתח בפתיחת ציר לניקוי קל של החלון.

רעיונות אחרונים
רעיונות אחרונים
ארכיון
חפש לפי תיוג
bottom of page