top of page

המלצה אישית

אל תקבלו החלטה לפני שהתייעצתם אתי. 

שמי יוסי קורן, ובשיחה קצרה, אסביר לכם הכל על: קליל קלאסי, קליל אופיס, קליל בלגי, פרגולה מאלומיניום, סגירת מרפסת ועוד...על מחירים וכמה זה אמור לעלות. 

 

מה חשוב לדעת כאשר מתכננים תריסים לפתח

הנושא: תכנון התאמה של תריסים לפתחים בבית.

ישנם שתי דרכים להצליל חדר בעזרת תריסים:

1. תריסי גלילה הנגללים לתוך ארגז מונובלוק או חיצוני הממוקם מעל הפתח. או ע" תריס רפפה. תריסי הגלילה מופעלים חשמלית או על ידי רצועה מכאנית מתוך הבית ובלי קשר לרשת או לחלון. השלבים עשויים אלומיניום משוך או מוקצף וניתן לבחור בין שלב אור עם חריצים גדולים, לבין שלבים רגילים עם חריצים קטנים

2. תריס רפפה המשולבים במערכות ציר או הזזה: תריסי הרפפה מופעלים בצורה ידנית, ולצורך פתיחתם יש לפתוח את החלון ואת הרשת. רפפות התריסים עשויות אלומיניום משוך, ומחוברות באביזרים פלסטיים למנגנון המאפשר להן סבסוב.

כל התריסים ממוקמים חיצונית לחלונות ולרשתות. בשלב בחירת התריסים יש לזכור כי ישנם משתנים רבים, שבהם עלינו להתחשב כגון, הביטחון שמספק התריס שנבחר, אמינות המנגנון, תוחלת חיים, רמות הצללה שונות, נוחות השימוש, יופי ואסתטיקה, גודל, מחיר, תחזוקה וניקיון.

על מנת להתקים תריסי גלילה יש צורך להתקין מסילות אלומיניום משני צדי הפתח, כדי שגלילת מנוע התריס תוכל להישען ביציבות משני צדי החלון, ללהרים את התריס ללא הפרעה. תריס כזה זקוק לרוחב של 7 ס”מ מכל צד, ולכן רוחב העמוד צריך להיות 15 ס”מ לפחות. בפתחי הזזה יש לקחת בחשבון גם את רוחב המסילות. בתכנון בית יש לחשב כהלכה את העובי הנדרש ולהציב עמודים אחרת ידרשו פעולות חציבה והוספה של עמודי תמיכה.

זכוכית קריסטל

רעיונות אחרונים
רעיונות אחרונים
ארכיון
חפש לפי תיוג
bottom of page