top of page

המלצה אישית

אל תקבלו החלטה לפני שהתייעצתם אתי. 

שמי יוסי קורן, ובשיחה קצרה, אסביר לכם הכל על: קליל קלאסי, קליל אופיס, קליל בלגי, פרגולה מאלומיניום, סגירת מרפסת ועוד...על מחירים וכמה זה אמור לעלות. 

 

פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום

חברת קורן אלומיניום הנה בעלת התמחות בבניית מגוון פרגולות אלומיניום יחודיות עם איכות עיצובית המבדילה אותה משאר החברות בתחום עיצוב הבית. פרגולת אלומיניום ניתן לעצב בכמה אפשרויות החל מדגמים סטנדרטיים ובהתאמה מושלמת לסגנון העיצובי המותאם בדיוק לביתכם ובכך ליצור המשך טבעי וקו עיצובי מותאם בין הפרגולה לבית.

פרגולות בישראל הפכו במרוצת השנים לחלק שהוא כמעט חובה בכל בית , במיוחד כשיש בו מרפסת או גינה מכיוון שהשמש בארץ (ולעיתים גם הגשם) לא תמיד ידידותיים עבור הבית ואלו מאיתנו שמבקשים ליהנות מישיבה נעימה במרפסת או באוויר הפתוח. ללא פרגולה, לא נוכל ליהנות מהמרפסת, ובסופו של דבר היא תשאר ריקה וחסרת שימוש רו הזמן , אם בגלל השמש הקופחת או טפטוף הגשם בחורף.

פרגולה תאפשר לכם ליהנות מפעילות במרפסת גם בקיץ חם מבלי ללהיחשף לקרני השמש המזיקות או פשוט להינות מכוס קפה חם במרפסת גם כשהגשם יורד בחורף מכיוון שפרגולה יכולה להיות גם מקורה וגם מבודדת.

פרגולה היא מבנה חיצוני וככזו , עליה לעמוד בכל מזג אויר ולהיבנות מחומרים עמידים שיכולים לשאת עומסי רוחות חזקים , גשמים ,לחות גבוהה וכמובן שמש ישראלית חזקה.

בעשור האחרון ,אנחנו רואים מעבר מסיבי של הלקוחות שלנו למוצרי הצללה מאלומיניום ויש לכך סיבות רבות הנה כמה מהן. סוגי פרגולות עיקריים: פרגולות אלומיניום. ופרגולות עץ. עד לא מזמן פרגולות העץ היו הפופולאריות ביותר, משתי סיבות עיקריות. האחת היא שבעבר, פרגולות עץ היו זולות יותר מפרגולות אלומיניום, ולכן פרגולות האלומיניום היו בהשג ידם של מעטים בלבד.הסיבה השנייה היא שפרגולות האלומיניום היו דיי מוגבלות מבחינה עיצובית ולא ניתן היה להתאים אותן לקו העיצובי של הבית.

למרות היופי שלהן פרגולת עץ, דורשת תחזוקה שוטפת הכללת שימון וצביעת העץ טיפולים נגד חרקים, עובש וכדומה. וללא טיפול נאות , העץ ממנו עשויה הפרגולה עלול להיסדק, להרקב, להיפגע מחרקים או כתמים ופגיעות זו של העץ משפיע על יופיה ואיכותה של הפרגולה ועם השנים נפגע מכך גם חוזקה המכאני. פרגולת אלומיניום לעומת זאת אינה מצריכה שום טיפול או אחזקה מיוחדים וזה יתרון גדול מאוד שאנשים מזהים ורוצים: אין צורך בשימון או צביעה מחדש , וכמובן ואין כל חשש שתתמלא מזיקים. היא עמידה בכל תנאי אקלים , אינה מעלה עובש ואינה מחלידה.

הודות להתפתחות טכנולוגית רבה בתחום האלומיניום, ניתן לייצר היום פרגולות אלומיניום בשלל סגנונות, צבעים ועיצובים, ואפילו פרגולות הצללה מאלומיניום בטקסטורת עץ. זוהי פרגולה יחודית שנראת ממש כמו עץ רק שהיא בנויה כלה מאלומיניום ללא כל צורך בתחזוקה כל שהיא. התפתחות טכנולוגית זו מאפשרת ללקוחות שלנו לבחור בסיגנון המתאים עבורם וכזה שתואם את העיצוב והצבע שמועדף עליהם. כך שגם אם אתם מעדיפים את מראה עץ הטבעי – אין בעיה! יש אפשרות לעצב את פרגולת האלומיניום כך שתראה בדיוק כמו הדבר האמיתי, אך ללא התחזוקה הנדרשת בפרגולת עץ.

אנשים רבים מגלים ומכירים כל יום יותר את יתרונות פרגולות האלומיניום השונות והביקוש גדל בכל שנה. הרצון להנות ממוצרים חסרי אחזקה יצרו תחרות בריאה בשוק שהביאה עמה מחירים טובים יותר עבור הלקוח ועלות מחירי פרגולות האלומיניום כמעט שוים למחירי פרגולות עץ. לכן אם מחשבים את המחיר הנמוך יחסית , את נוחות השימוש לאורך שנים ללא כל אחזקה והאפשרויות העיצוביות הרבות אין להתפלא שמדובר על מוצר ההצללה המועדף על רוב הלקוחות והאדריכלית שמבקשים להצל את הבית או הגינה.

רעיונות אחרונים
רעיונות אחרונים
ארכיון
חפש לפי תיוג
bottom of page