top of page

המלצה אישית

אל תקבלו החלטה לפני שהתייעצתם אתי. 

שמי יוסי קורן, ובשיחה קצרה, אסביר לכם הכל על: קליל קלאסי, קליל אופיס, קליל בלגי, פרגולה מאלומיניום, סגירת מרפסת ועוד...על מחירים וכמה זה אמור לעלות. 

 

תריסים והצללה

תריסים ,פרגולות ומה שבינהם

צלוני רפפה חיצוניים – הצללה חיצונית

צלונים ונציאניים או או וילונות – להצללה פנימית

תריס גלילה, עם אפשרות לפתיחת ביניים, בה נוצרים מרווחים בין שלבי התריס. כך נהנים ממעבר אור ואוויר בין השלבים גם כשהתריס סגור במצב סוג זה של תריס הוא החזק והטוב ביותר הקיים בשוק ורוב היתרונות של תריס גלילה מודרני נמצאים בו.

תריס רפפה- תריס רפפה אפשר לייצר משני חומרים: האחד שלב רפפה פלסטיק, והשני שלב רפפה מאלומיניום. תריסי רפפה מיוצרים ממסגרת אלומיניום, מנופי הסטה המאפשרים שליטה על פתיחה וסגירה של שלבי התריס. ניתן לייצר בשיטה זו תריסי הזזה או לחילופין תריסים שנפתחים על ציר החוצה.כנף אחת במידה ומדובר בחלון כיס או שתי כנפיים בפתיחת ציר.

צאלון פנימי בתוך זכוכית בידודית הינו מוצר הצללה מתקדם בעל יתרונות רבים. אין הצטברות אבק ולכלוך, אמינות גבוהה מאוד, שליטה נוחה מאוד על כמות האור הנכנס, הפעלה חשמלית עם אפשרויות הפעלה ותכנות רבות.

חסרונות- אינו מחשיך באופן מלא אלא מצל בלבד, פתיחת החלון בהכרח פותחת גם את הצאלון יחדיו, אין גישה טכנית לתפעול תקלות, מושבת בעת הפסקת חשמל.

פרגולות אלומיניום

  • פרגולת אלומיניום היא חלופה פופולרית מאוד לעץ וביחוד פרגולת אלומיניום דמוי עץ. הפרגולה קלת משקל, חזקה, ולעולם לא תחליד. אם אתם גרים בקרבת החוף, אלומיניום עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך מכיוון שפרגולה מסוג זה אינה דורשת אחזקה כלשהי. כמו כן, את האלומיניום ניתן לצבוע בכל צבע שתחפוץ בו( ולהגנה טובה יותר בקשו צביעה באבקה)

.

רעיונות אחרונים
רעיונות אחרונים
ארכיון
חפש לפי תיוג
bottom of page